Handleiding reserveren baan op T.C.A.

Beste tennissers,

Gelukkig kan er ondanks corona pandemie gespeeld worden op ons park. Dit is wel alleen mogelijk door vooraf een baan te reserveren via de website of de club app.

Hoe gaat dit dan?
1) Via de clubapp:

A) Hoe kom ik aan de app?

Onze club heeft de KNLTB ClubApp beschikbaar gemaakt voor alle leden en je kunt hem gratis downloaden! De app is volledig geïntegreerd met de KNLTB en onze website, en naast talrijke zaken zoals verenigingsnieuws, bardiensten, competitie uitslagen etc.. , kun je er banen mee reserveren.

Ga naar www.knltb.nl/clubapp voor meer info en /of klik hier om hem te downloaden voor APPLE  gebruikers of hier voor ANDROID gebruikers.

1) Kies Tennis Club Appelscha als vereniging
2) Inloggen met je bondsnummer en je wachtwoord
3) Je gebruikt hetzelfde wachtwoord welke je hebt aangemaakt voor het inplannen van je bardiensten. Dit wachtwoord gebruik je om in te loggen op zowel onze website als de clubapp;
4) Mocht je nog geen wachtwoord hebben en/of deze vergeten zijn, kies de wachtwoordvergetenfunctie en maak een nieuwe wachtwoord aan
Klik hier voor een volledige handleiding van de clubapp

B) Baan reserveren via de clubapp

Vanuit de ClubApp kan je van te voren een baan reserveren.

Dit kan je vinden bij Spelen > Baan reserveren.

Allereerst zie je een overzicht van alle banen en reserveringen. Als er een rondje staat met een streep, betekent dit dat de baan niet gereserveerd kan worden. Het plusje betekent dat je die tijd een reservering kan maken. Zodra je hier op klikt, kom je in de volgende pagina waar je alle informatie kan invullen.
Door op ‘speler toevoegen’ te klikken, kan je in de ledenlijst zoeken naar een speler of kan je kiezen uit één van jouw tennismaatjes.
Door op een gemaakte reservering te klikken in het overzicht, zie je meer informatie over de reservering.

2. Via de website:

1) Ga naar onze website www.tennisclub-appelscha.nl

en ga naar mijnclub rechtsboven in het menu of klik op de volgende link mijnclub)

Inloggen met je bondsnummer en je wachtwoord

3) Mocht je nog geen wachtwoord hebben en/of deze vergeten zijn, kies de wachtwoordvergetenfunctie en maak een nieuwe wachtwoord aan

5) Banen reserveren via ''baan afhangen"

Mocht dit nou niet lukken stuur dan eenvoudig een reply op deze mail met je vraag.

Ten overvloede herhalen wij ook nogmaals de regels op basis van de KNLTB richtlijnen:

Voor iedereen geldt:

• Park & banen zijn iedere dag geopend
  • Vrij spelen uitsluitend mogelijk door vooraf een baan te reserveren via de website of de club app.
  • Zonder reservering van een baan mogen spelers niet op het park aanwezig zijn. Dus kom max. 10 min van te voren en verlaat het park meteen na het spelen.
  • Handen wassen voor - en na tennissen. Er staat handgel bij de ingang van de kantine