Lidmaatschap

Aanmelden

Wil je lid worden van TCA Appelscha? Je bent van harte welkom! Met het invullen van het aanmeldingsformulier meld je je aan, waarna de ledenadministratie contact met je op neemt.

Gegevens wijzigen

Geef de wijzigingen in je persoonlijke gegevens zoals adres, mailadres en telefoonnummer zo spoedig mogelijk door aan de ledenadministratie.

Opzeggen lidmaatschap

Opzeggen doe je vóór 1 december van het lopende jaar door een bericht te sturen naar de ledenadministratie. Indien je niet voor 1 december schriftelijk opzegt, blijf je automatisch het daarop volgende kalenderjaar lid van TCA Appelscha. Restitutie van contributie wordt niet verleend.

De ledenadministratie kun je ook schriftelijk bereiken via:
Leo Dijk
Domela Nieuwenhuisstraat 35
8426 LE  Appelscha
Email: [email protected]

Contributie 2024

Seniorlidmaatschap* € 132,50
Juniorlidmaatschap € 88,50
Competitielidmaatschap (max. 1 jaar) € 35,00
Inschrijfkosten (incl. parksleutel) € 15,00

*Je wordt senior lid, indien je op 1 januari van het verenigingsjaar de 17 jarige leeftijd hebt.

Contributie inning

Als vereniging maken wij gebruik van KNLTB.Collect voor de inning van de contributie. KNLTB.Collect is een ondersteunend middel voor onze vereniging om ervoor te zorgen dat het innen van de contributie makkelijker gaat.

In het begin van het jaar ontvangt ieder lid een betaalverzoek via e-mail van KNLTB.Collect. In het betaalverzoek staat een link waarmee je op jouw persoonlijke betaalpagina komt. Op de persoonlijke betaalpagina kun je kiezen of je wilt betalen in termijnen of in één keer. Daarnaast kun je ook kiezen welke betaalmethode je wilt gebruiken, waarbij er ook gekozen kan worden voor iDeal betaling.

Indien je het liefst in termijnen wilt betalen dan verlopen de betalingen altijd via automatische incasso en rekent KNLTB.Collect een kleine administratieve bijdrage van € 1,30 per termijn. Bij termijn betaling kun jezelf aangeven in hoeveel termijnen je wenst te betalen (max. 4 termijnen).

Rond de incassodata ontvang je nog een infomail van KNLTB.Collect als reminder. Indien je binnen 14 dagen na ontvangst van de email/sms geen keuze maakt op je persoonlijke betaalpagina dan zal de jaarcontributie in één keer worden geïncasseerd.

Indien je vragen hebt over de contributie inning, dan kun je contact opnemen met de ledenadministratie ([email protected]).

Vragen?

Telefoon