"De Jongens van Outdoor" Appelscha Open dag 2

Welkom bij "de jongens van Outdoor' Appelscha Open

De tweede dag is van start gegaan met wederom mooi weer en een vol park.Gezellig.

De jeugd mag starten. Jamie en Casper hebben gestreden en gewonnen tegen Jaring en Eric(6-4:6-4). Mooie pot.
Op andere baan hadden de jongens van TSO Marc en Ties het een stuk gemakkelijk dan gisteren ,nu tegen Hidde en Herman(6-2:6-1). Later op de avond mogen zij nog een keer maar dan tegen Harold en John. Zullen deze mannen uit Oosterwolde het weer zo laat maken?
Ondertussen zijn Akky en Anneke alles aan het geven om het Linda en Leonie lastig te maken.(4-6;5-7). Lange rally’s en prachtige punten.

Tweede deel van het avondprogramma Beampipers Hanny en Jannie komen ondertussen binnen lopen, mooi op tijd…. wellicht om lang te kunnen genieten van de sfeer! Even geduld a.u.b.
De twee J’s van Appelscha(2xJaap) hebben het zwaar tegen Peter en Michel uit Ureterp (maar 19 minuten rijden hier vandaan).Laten we de verlichting maar alvast aandoen.Super tie break gaat beginnen. De eerste van de avond.. Speelschema kan het aan…

Op baan 3 worden de games steeds eerlijk heen en weer verdeeld. Wordt dit ook een super tie break...?Spannende wedstrijd tussen Magda en Jan tegen Francien en Bram uit Oldeholtpade. Publiek zien op alle drie banen mooie potten. Aanmoedigen mag en gebeurd…

Baan 1 gaat er geconcentreerd aan toe. Er wordt veel bewogen, mooie doei doei ballen in de tramrails en veel high fives tussen Vironie en Aly. Tegenstanders Sandra en Margo van Burmania zijn sterk bij het net en halen een break binnen, sluiten aan  en de stand staat weer gelijk. Maar uiteindelijk 6-2;6-4 gewonnen door Vironi en Aly.Ondertussen lopen Marga en Jan bezweet van de baan, niet gewonnen.. laten we de eerste set snel vergeten, tweede mooi terug gekomen wel met 7-5 verloren. Ze waren gewoon beter..zeg maar.De twee J’a van TCA gaan door…11-11 tie break. Spannender dan KiKi, ook goed bezig maar ja. In Appelscha gebeurd het deze week.

De volgende wedstrijd op baan 3…een lokaal onderonsje is van start gegaan. TCA- TCO, Sverre met Michael tegen Edwin en Ali. Dat belooft een super pot te worden. Publiek uit Oosterwolde stroomt binnen.Baan 2 eindelijk een winnaar met 12-14 maken Jaap en Jaap het spannend in de poule, de winst gaat echter naar Ureterp.Er wordt geen koffie meer geschonken en gedronken. Bier met en zonder % staat op de bar. Verdiend.

De laatste wedstrijden gaan ondertussen de baan op, Beampipers Hanny en Jannie mogen eindelijk tegen Linda en Leonie( hun tweede wedstrijd van vanavond ) op de linkerbaan, en titanenstrijd Meyers uit Oosterwolde tegen Marc en Ties op centercourt.Publiek gaat er nog eens goed voor zitten. Nacho’s na de wedstrijd smaken goed. Helaas niet voor iedereen.Harold en John gaan snel.. Soms zit het niet mee.  Laten we de mooiste winners maar onthouden voor de terugreis.Hier zijn foto’s van.. Marc en Ties houden de vaart erin. Nog geen uurtje spelen lijkt het..en ja hoor klaar. Jammer het wilde niet… hoort het publiek aan. Centercourt leeg… das apart.
Ander team TCO op baan drie gaat gelijk op spannend. Dames op baan 1 maar vragen om naar baan twee te gaan? Anders nekpijn bij het publiek. Hoewel gaat er ook snel aan toe. 4-1 Ondanks tweede wedstrijd op een avond gaan Dames Wolvega door…sterk netspel weer.Eerste set gaat naar Leonie en Linda. Maar Hanny en Jannie geven niet op. Tweede set 3-0 voor .. wordt het de tweede super tie break van de avond? Op baan drie houdt het op.Tweede set ging rap. Sverre en Michael  hebben gewonnen. 6-4:6-0.

Alle ogen gaan nu naar de dames..wat een sensatie en gezellig op het park. De stoppen slaan door… op naar de meterkast. Kan TCA de spanning niet meer aan...?Even te veel piekspanning op het park..geen licht meer binnen, gelukkig wel op baan 1 (1-4). Wellicht te veel sfeer..dan maar geen feest verlichting. Nieuwe stop erin en we gaan door….Beampipers zetten druk, diepe ballen. En ja hoor… super tienbreak.12-10 voor Linda en Leonie uit Wolvega ( ook dichtbij niet ver rijden). Mooie wedstrijd dames..

Wat een afsluiting van de dag.. nog even nazitten …. altijd gezellig!

Tot morgen!

Mede mogelijk gemaakt door onze ballensponsor:

Vragen?

Telefoon