"De Jongens van Outdoor" Appelscha Open dag finale

Welkom bij "de jongens van Outdoor' Appelscha Open

Jaja….. Het zit erop en wat kunnen we terug zien op een fantastisch toernooi. Geen vreemde dingen , iedereen blij en prachtig weer !!
Dan zou ik nu kunnen stoppen maar er waren nog genoeg leuke anekdotes welke even de aandacht moeten hebben….Dat begint bij de “dag before” of liever gezegd de “night before” ..Sverre en ik waren er niet bij en hebben een feestje gemist; dat was duidelijk te zien aan het spel op zondag … brrrrrrrr wat slecht soms. Daar en tegen was Wijnand erbij en Angela, Gerco natuurlijk en Leo, de oppas van Leo en natuurlijk onze vakantie gangers Tinus en Anneke; er waren nog meer maar daar mag ik niks over schrijven. Doen we dus ook niet.

Dan zondag morgen 08.20 uur; Gerco naar de kerk met nog een paar anderen.. prima hoor en Wildrik vroeg alles klaarzetten voor de dag. Alles een beetje overdreven nu; het tennis niet om aan te gluren en derhalve de gebroeders Wieling een makkelijke overwinning. Daarna de strijd in de DD 7 met leuke wedstrijden en veel strijd. Aly, net op tijd; trouwens altijd net op tijd en Veroni de Koningin van de dans later op de dag, wonnen van Greetje en Marlies, niet geheel verwacht deze finale maar niet minder verdiend. Aly was trouwens ook precies op tijd voor de prijs uitreiking; het avond eten is er vast bij ingeslopen daarna. Marlies daarentegen gelukkig op tijd naar huis om haar kroost lekker onder te stoppen. Mix 45 + prooi voor Wilma en Wildrik; de 2 W.s … wonnen na een saaie pot van B en F uit Oldeholtpade, maar ja ook dat telt. Daarna de HD 6 ; prachtige finale tussen de mannen uit Haulerwijk en Appelscha… de mannen wonnen… raar of niet dan. De DD 6 45+ maar wat eerder naar de baan gedirigeerd …. Dat was goed ingeschat door de organisatie. Het was een finale meer dan waard; het duurde dan ook heel erg lang en men was precies op tijd, gedouchte en al voor de prijs uitreiking die overigens om dik 5 uur plaats vond. Oh ja de dames wonnen ….De HD 7 finale een onder onsje tussen een paar jonkies en iets oudere jonkies…… de jonkies wonnen, verrassend maar verdiend. Sverre niet blij maar toch blij want gisteren het mooie horloge gewonnen in de verloting en vervolgens in de loop van de middag de 1e prijs ook nog eens. Tennis artikelen t.w.v. 250 euro … niks mis mee jonkie !!De HD 5 finale was een prachtige pot maar ging nergens meer over; toch voor het publiek, terras weer uitstekend bezet, een prima wedstrijd.

De hapjes waren weer goed voor elkaar; het plankje ook en vervolgens de prijs uitreiking. Weinig spannends; wel mooi woordje van ons bestuur richting de organisatie. Daar kunnen we wat mee in de toekomst !!!Foto's staan op deze site.

Dan de verloting; Sverre blij; heel veel mensen blij en de fiets ging naar een van de sponsoren van deze Appelscha Open; nl Frenno de Haan……lopend vanaf zijn bedrijf; vol trots poserend voor zijn nieuwe fiets, nam hij deze in ontvangst. Hilarisch nadien het telefoon gesprek tussen de gever; Jan H en Frenno…. Mooie fiets gewonnen jonge maar ben je het elektrische gedeelte niet vergeten ……nou Frenno; het is maar goed dat er niks elektrisch opzit; goed voor je; moet je ook eens wat doen om vooruit te komen…..Frenno; twee uur later met fiets en bloemen voor de Jongens naar huis…Naar huis…. Niet Hennie, niet Jolanda, en nog een paar. Maar uiteindelijk om 24.00 uur was het feest afgelopen.Een geweldig feest en voor herhaling vatbaar.

Wij, als organisatie; bedanken allen voor hun opgave, deelname en bereid willigheid om het toernooi te doen slagen.Wij hebben het met plezier gedaan. Hopelijk zien we jullie volgend jaar om deze tijd weer terug bij onze mooie club.

Alle sponsoren hartelijk dank en wij hopen jullie volgend jaar weer te mogen ontmoeten op ons toernooi. Zonder sponsoren geen toernooi !!Ik vergeet nu wat maar ik weet niet wat.
Dus maar een paar steek woorden; misschien kom ik er nog op…Hapjes , jonkies, 45+ers, baby’s , opa’s en oma’s , Thea , Hennie, Ties , mooie verloting , nog meer hapjes , saté , CB , niet aanwezige personen , ballen , geknoei , jarig , bgd op de fiets , Linda en Leonie , Angela, dan hoort daar nu Simon bij , mooi stel , Marga super , ik weet het nog steeds niet …. , ga dus nog maar even door… , Martin , Paul , bril Douwe , via de lijn uit / in …. Remco succes volgende week in Beilen , Margaretha, weer een mooie prijs , panne koeken , soep , nog meer panne koeken …. Ik weet het echt niet…. , Ik stop er mee ! Doeg

En toen wist ik het weer … foto’s en alles wat met ons toernooi te maken heeft kunnen jullie vinden op de website van T.C.A. Een link naar ons toernooi daarin helpt jullie verder.

DOEG

Mede mogelijk gemaakt door onze ballensponsor:

Vragen?

Telefoon